Välkommen!!

Till min nya blogg....

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hej på dig!

Det var längesedan!

Hoppas du mår bra!

Har verken kommenterat eller uppdaterat min blogg så duktigt nu under semestern.

Har just gjort ett pass i trädgården. Klippt färdigt häcken som inte blev klar i går, monterat ihop sladden som jag sågade av och burit bort riset från sockertoppsgranen som pappa sågade ner. Har hämtat en kärra att slänga allt på, så i morgon blir det tippen.

Nu är det bara några buskar kvar att klippa, sedan tar jag kväll. Det ska bli skönt. Det kan bli ett pass badminton också. En återupptäckt sport som jag tidigare sysslat med, för så där en 20 år sedan plus några år till. Fniss. Får se om jag får tag i nyckel till salen bara.

Hur går det med jobb och allt annat som livet innebär?

Kram på dig.

Ulle

2009-07-22 @ 16:53:02
URL: http://bantarulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0