Onsdag...

Hlegen har jag ätit som jag sa att jag skulle göra. Alltså sjukt vad man uppskattar mat när man pulvrar. ALLT är så gott. Iaf så startade jag inte om på söndagen utan det blev på måndag. Är nu på dag tre idag. Vågen är snäll med mig...totalt 6.5 kg sen jag började. Snart kanske jag vågar berätta vad jag ska gå ner....analyserar å analyserar hur det kunde bli såhär. Gick ju så bra. Höll vikten fram till jul. Gick väl kanske upp ett par kg till jul, men det är helt ok när det är jul. Men sen...rökstoppet gjorde ju sitt till. Sen blev det det här med jobbet.  Tröst åt och kompenserade ciggen. Grattis till 10 kg!!! Sen vart det semester uppi allt:) Alldeles för många öl och för mycket " vad ska vi äta idag...äh vi köper nåt färdigt" Det är inte bra alls. Men väldigt trevligt ;) Men nu blire ändring.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet att du om nån klarar av detta, du kör pulver och jag vv.....vi kan väl motivera varandra? Känns både bra och dåligt att börja om idag med tanke på att jag ska på fest på lördag men men om jag sköter mig tills dess och ta tag i saken igen på söndag så fixar det väl sig....visst? Vi måste ta en kaffe nåt framöver, utan kakor och snacka lite. Sköt om dig vännen och du.....jag hejar på dig.Kram

2009-08-12 @ 12:10:50
Postat av: Jenny

Vad jag känner igen detta...

2009-08-12 @ 21:31:21
URL: http://jennyslillavarld.blogspot.com/
Postat av: Lena

Jag är också där du är, fast på kortare tid... Och jag var ju aldrig framme vid målet. Tidsmässigt ligger jag nu där jag var i februari ungefär, det är ju väldigt tråkigt. Men jag väljer att inte deppa och se det som förlorad tid, jag har lärt mig massor. Nu kör vi vidare och skriver ett nytt kapitel. Eller? Det är många som "börjar om" just nu, vi kan peppa varandra. Kram

2009-08-13 @ 12:50:19
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Christine

Hej! Jag går också på xtravaganza. HAr hittills gått ner 10 kg...har ca 20 kg till att gå ner och jag har gett mig den på att jag ska gå på helfart tills jag nått mitt mål. Hoppas vi kan följas åt. lycka till!

2009-08-14 @ 16:22:12
URL: http://www.nogg.se/hchristine
Postat av: Jenny S

Hur går det? Saknar någon uppdatering... Kämpa på!

2009-08-17 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0