Dag två...

Gårdagen gick bra. Vaknade hungrig som en jag vet inte vad. Sen for jag och svägerskan till svärfar och storstädade. Putsade fönster å sånt. Vi höll på ända till 4 och då åt jag min första påse. Sen iväg på första isträningen med Timrå IK. Ser lovande ut. Direkt när jag kom hem for jag till en mamma i sonen Js fotbollslag. Är ju i föräldragruppen och skulle styra upp vårt sammandrag som vi ska ha den 16de augusti. Sammandrag är när vi har hemma match i serien. Fixa kiosk  sånt gör vi. Jo och sen när jag kom hem därifrån började jag städa här hemma oxå. Rensade torrvaru skåpen och torkade ur dom. Skönt.
Nu sitter jag här och är fruktansvärt hungrig. Funderar om jag ska ta en dusch och sedan städa lite för å glömma hungern. Ulle tack för dina stöttande ord. Du är en klippa. Kanske det är att äta tills man kräks som är grejen.
Iaf så är vågen snäll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0