Dag 4...

Ja nu har det gått 4 dagar. Hungrig, men det funkar. Varjedagvägare som jag är kan jag säga att vikten ser bra ut :) Tur jag går ner lika fort som jag går upp. Imorron om det är fint väder kommer vi åka till stugan. Då kommer jag inte pulvra. Det går ite. Maken förslog att vi skulle vara hemma istället då, men det vill jag inte. Kanske sista sommar helgen. Börjar igen på söndag...då kör jag så det ryker igen. Känns lönlöst att ens försöka pulvra i helgen. Jag vill inte ens försöka. Men det är undantag bara för att vi åker till stugan. Nästa helg blir pulver...jippi...
Där i solnedgången, där bergen möts. Där ligger vår stuga. Tio meter från vattnet. Bilden är tagen sist vi var där, från båten. Observera vädret. Sol och regn.

Kommentarer
Postat av: jane

Bit ihop å kom igen! Det är bara det som gäller. Men du fixzar det lätt :-)

2009-08-07 @ 08:47:21
Postat av: Ina

Lycka till och kämpa på, själv är jag på min tredje dag, förväntar mig att det blir ett he-e i morgon...,

2009-08-09 @ 17:16:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/xtravaganza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0